سئو کلاه سیاه چیست؟
페이지 정보
본문
برای به دست آوردن ترافیک، به افرادی نیاز دارید که مایل به بازدید از سایت شما باشند. برای اینکه آنها را وادار به بازدید از سایت کنید، باید بدانید که آنها به دنبال چه هستند، از چه کلماتی استفاده می کنند و چه نوع محتوایی با هدف آنها مطابقت دارد. به طور خلاصه، شما به یک استراتژی کلمه کلیدی نیاز دارید. در این مقاله مبانی سئو، نگاهی کوتاه به این خواهیم داشت تبلیغات که استراتژی کلمات کلیدی چیست و چگونه با تحقیق کلمات کلیدی همراه است.
استراتژی کلمات کلیدی چیست؟
یک روش مرموز و ناجوانمردانه در سئو کلاه سیاه است. در Cloaking سایت برای کاربر واقعی به یک شکل نمایش داده میشود و برای موتور جستجو به یک شکل دیگر. Crawler سایت را میخزد و صفحات را با توجه به ساختاری که خودش میبیند ذخیره میکند. اما این چیزی نیست که کاربر دنبالش است و بیشتر یک محتوا برنامهریزی شده برای موتور جستجوست. Cloaking را میتوان همکار و شریک جرم Doorway pages دانست. چون در تکنیک Doorway Page از تکنیک Cloaking استفاده میشود.
مثلا میتوان چند خط کلمه کلیدی را از دید کاربر پنهان کرد. اما موتور جستجو آن را دیده و در رتبه بندی تاثیر داده است. مثلا این کلمه سئو سفید شده و برای شما قابل دیدن نیست اما موتور جستجو آن را میبیند.
ببینید همین الان فکر Cloaking را از سر خودتان بیرون کنید. گوگل رسما اعلام کرد که با Cloaking مخالف است و چیزی تبلیغات به عنوان کلاکینگ سئو کلاه سفید وجود ندارد. گوگل تمام سبکهای پنهانکاری را بر خلاف قوانینش میداند. به عنوان کسی که مسئولیت بهینهسازی یک سایت را به عهده خواهید گرفت باید از این روش دوری کنید. استفاده از این تکنیک حال سئو سایت شما را بدتر میکند.
Link farm یا مزرعه لینک یا link wheels یا link network :
همانطور بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ که میتوانید تصور کنید، داوران (موتورهای جستجو) رتبه بالایی را dg ding به کشتیها (وبسایتها) میدهند که استانداردهای ذکر شده در بالا را برآورده میکنند و فراتر میروند. ماموریت و شهرت آنها به ارائه توصیه های خوب بستگی دارد، بنابراین آنها این موضوع را بسیار جدی می گیرند. به همین دلیل است که استفاده از "ترفندها" برای اینکه به نظر برسد کشتی خود را بهبود بخشیده اید، کارساز نخواهد بود، زیرا در واقع آن را بهبود نداده اید.
کسب و کار شما چیست و چرا؟
اهداف شما چه هستند؟
ویژگی منحصر به فرد شما در این دنیا چیست؟
پیامی تبلیغات که می خواهید بفرستید چیست؟
برندسازی شما چطور است؟
چرا کسی می خواهد از سایت شما بازدید کند؟
با کار بر روی بهبود هر قسمت از کشتی، با گذشت زمان، کشتی شما بهتر خواهد شد. در عین حال، شما تنها کشتی ای نیستید که تلاش می کند بهتر شود، دیگران نیز همین کار را می کنند. در رقابتی بسیار شدید و پرجمعیت، هر دستاورد و پیشرفت کوچکی قابل توجه خواهد بود. با این کار، ممکن است رتبه بالاتری در رقابت کسب کنید و به یک توصیه تبدیل شوید.
ترفندهای سئو مربوط به گذشته است ؟
بسیاری از جاده ها به تهران منتهی می شوند، اما برخی از جاده ها سخت تر از مابقی هستند. می توانید بگویید که بزرگراه سریع ترین راه برای رسیدن به تهران است، اما ممکن است با ترافیک مواجه شوید زیرا همه می خواهند آن مسیر را طی کنند. گاهی اوقات، بهتر است از مسیرهایی که به ندرت سفر می کنید استفاده کنید چون نتایج ممکن است شما را شگفت زده کنند!
بروز رسانی استراتژی کلمات کلیدی
استراتژی کلمات کلیدی چیست؟
یک روش مرموز و ناجوانمردانه در سئو کلاه سیاه است. در Cloaking سایت برای کاربر واقعی به یک شکل نمایش داده میشود و برای موتور جستجو به یک شکل دیگر. Crawler سایت را میخزد و صفحات را با توجه به ساختاری که خودش میبیند ذخیره میکند. اما این چیزی نیست که کاربر دنبالش است و بیشتر یک محتوا برنامهریزی شده برای موتور جستجوست. Cloaking را میتوان همکار و شریک جرم Doorway pages دانست. چون در تکنیک Doorway Page از تکنیک Cloaking استفاده میشود.
مثلا میتوان چند خط کلمه کلیدی را از دید کاربر پنهان کرد. اما موتور جستجو آن را دیده و در رتبه بندی تاثیر داده است. مثلا این کلمه سئو سفید شده و برای شما قابل دیدن نیست اما موتور جستجو آن را میبیند.
ببینید همین الان فکر Cloaking را از سر خودتان بیرون کنید. گوگل رسما اعلام کرد که با Cloaking مخالف است و چیزی تبلیغات به عنوان کلاکینگ سئو کلاه سفید وجود ندارد. گوگل تمام سبکهای پنهانکاری را بر خلاف قوانینش میداند. به عنوان کسی که مسئولیت بهینهسازی یک سایت را به عهده خواهید گرفت باید از این روش دوری کنید. استفاده از این تکنیک حال سئو سایت شما را بدتر میکند.
Link farm یا مزرعه لینک یا link wheels یا link network :
همانطور بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ که میتوانید تصور کنید، داوران (موتورهای جستجو) رتبه بالایی را dg ding به کشتیها (وبسایتها) میدهند که استانداردهای ذکر شده در بالا را برآورده میکنند و فراتر میروند. ماموریت و شهرت آنها به ارائه توصیه های خوب بستگی دارد، بنابراین آنها این موضوع را بسیار جدی می گیرند. به همین دلیل است که استفاده از "ترفندها" برای اینکه به نظر برسد کشتی خود را بهبود بخشیده اید، کارساز نخواهد بود، زیرا در واقع آن را بهبود نداده اید.
کسب و کار شما چیست و چرا؟
اهداف شما چه هستند؟
ویژگی منحصر به فرد شما در این دنیا چیست؟
پیامی تبلیغات که می خواهید بفرستید چیست؟
برندسازی شما چطور است؟
چرا کسی می خواهد از سایت شما بازدید کند؟
با کار بر روی بهبود هر قسمت از کشتی، با گذشت زمان، کشتی شما بهتر خواهد شد. در عین حال، شما تنها کشتی ای نیستید که تلاش می کند بهتر شود، دیگران نیز همین کار را می کنند. در رقابتی بسیار شدید و پرجمعیت، هر دستاورد و پیشرفت کوچکی قابل توجه خواهد بود. با این کار، ممکن است رتبه بالاتری در رقابت کسب کنید و به یک توصیه تبدیل شوید.
ترفندهای سئو مربوط به گذشته است ؟
بسیاری از جاده ها به تهران منتهی می شوند، اما برخی از جاده ها سخت تر از مابقی هستند. می توانید بگویید که بزرگراه سریع ترین راه برای رسیدن به تهران است، اما ممکن است با ترافیک مواجه شوید زیرا همه می خواهند آن مسیر را طی کنند. گاهی اوقات، بهتر است از مسیرهایی که به ندرت سفر می کنید استفاده کنید چون نتایج ممکن است شما را شگفت زده کنند!
بروز رسانی استراتژی کلمات کلیدی
- 이전글PokerTube - An Overview 24.09.09
- 다음글Seat Key Explained In Fewer Than 140 Characters 24.09.09
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.