دیجیتال مارکتینگ > 자유게시판

본문 바로가기
사이트 내 전체검색

자유게시판

دیجیتال مارکتینگ

페이지 정보

profile_image
작성자 Leon Thrasher
댓글 0건 조회 17회 작성일 24-09-12 14:10

본문

هوش مصنوعی در حال حاضر در بدترین حالت خودش است! در نقش‌های خود به عنوان بازاریاب، باید بیشتر به مهارت‌های نرم و مهارت‌های استدلالی خود توجه کنید زیرا هوش مصنوعی در خصوص این موضوعات بسیار بد عمل می‌کند.

teck-seo-blog-pic-ding-001.webpحرف گوگل را قبول نکنید! مهم نیست که چه مدت در حوزه PPC یا بازاریابی موتورهای جستجو کار می کنید، حتما مطمئن شوید که از قضاوت خود (بر اساس داده ها) در مورد کمپین های تبلیغاتی گوگل استفاده می کنید.

قلب تپنده سئو خارجی بک لینک است. یک پارامتر مهم و تاثیر گذار در موفقیت و سقوط سایت‌ها. هنوز هم گاهی می‌شنوم که بک لینک‌ها دیگر مهم نیستند یا تاثیر خود را از دست داده‌اند. اما واقعا اینطور سئو نیست. شاید کسانی که این حرف را می‌زنند، هنوز با تکنیک‌های ۱۰ سال قبل لینک‌سازی می‌کنند و انتظار دارند این کارها نتیجه بدهد. اما در بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ حالت این تکنیک‌ها بی‌اثر و خنثی بوده و در بدترین حالت باعث جریمه و پنالتی سایت می‌شود.
اگر سایت A داخل سایت خود، لینک سایت B را قرار دهد، به سایت B لینک داده است. در طراحی وب سایت حالت کلی این لینک برای گوگل ارزشمند است. چون فکر می‌کند سایت B بسیار خوب کار کرده که سایت A به آن اشاره کرده است. اما یک سری موارد در لینک‌سازی باید رعایت شود. در لیست زیر به پارامترهایی که در بک لینک گرفتن و لینک سازی مهم هستند اشاره می‌کنم. اما قبل از آن با دو مفهوم مهم طراحی وب سایت و جالب در دنیای سئو آشنا شویم.

در مورد اینکه با هوش مصنوعی چه باید کرد سردرگمی بسیاری وجود دارد. ولی به نظر من از آنجایی که بخش‌های مرتبط با بازاریابی، نزدیک‌ترین بخش به مصرف‌کنندگان هستند، بازاریابان می‌توانند در این حوزه فعال شوند و با استراتژی هوش مصنوعی به سمت جلو حرکت بکنند. آن‌ها می‌توانند از دانش به‌دست‌آمده در سفر مشتری برای شناسایی فرصت‌ها استفاده کنند و به کمک هوش مصنوعی، ارتقا و بهبود عملکرد کسب و کارها را در حوزه های مختلف به ارمغان بیاورند.

بک لینک ها تا حد ممکن باید مرتبط با موضوع کاری ما باشند. مثلا فرض کنید یک سایت مثل دیجی دینگ که در حوزه تکنولوژی فعال است، مرتب از سایتهایی در حوزه آشپزی یا روانشناسی یا … لینک بگیرد و بیشتر این سایتها هم بی‌کیفیت باشند. اینجاست که گوگل شک می‌کند دیجی dg ding دینگ احتمالا مشغول خرید بک لینک است و سعی دارد الگوریتم‌های گوگل را فریب دهد. گوگل تمام تلاش خود را می‌کند تا با سایتهایی که به خرید و فروش لینک می‌پردازند برخورد کند. مثلا برای دیجی دینگ بک لینک گرفتن از سایتی مثل دیجیتاتو یک اتفاق بسیار خطراحی وب سایت است.

لینک‌های دریافتی از صفحات خودتان (لینک سازی داخلی)
لینک‌های دریافتی از بخش‌های مختلف سایت (فوتر، سایدبار و …)
لینک‌های دریافتی از انجمن ها
لینک‌های نظرات (لینک‌هایی که از قسمت نظرات سایتها دریافت می‌کنیم)
نوع لینک‌های دریافتی که No Follow یا Follow باشند
لینک گرفتن از طریق پست مهمان یا Guest blogging
و …

چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ جستجو انجام می‌گیرد.

گوگل الگوریتم جالبی برای محاسبه ارزش بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ لینک‌ها دارد. در یک صفحه نباید تعداد بسیار زیادی لینک خارجی وجود داشته باشد. در این حالت هم ارزش لینک‌ها کم شده و هم ممکن است گوگل به سایت شما مشکوک شده و شما را اسپم در نظر بگیرد. حالا اگر لینکی که دریافت می‌کنیم در صفحه خلوت‌تری از لحاظ تعداد لینک باشد، ارزش بیشتری پیدا می‌کند. معمولا سایتهایی که خروجی لینک بسیار بسیار بالایی دارند از نظر گوگل به عنوان مزرعه لینک یا اسپم در نظر گرفته می‌شوند و باید مراقب لینک گرفتن از این سایت‌ها باشید.
بک لینک یک سیگنال بسیار قدرتمند برای موتور جستجو است که نشان می‌دهد سایت X در دنیای اینترنت اعتبار دارد و سایت‌ها دوست دارند به آن اشاره کنند. البته باید یادآوری کنم که به جز لینک‌ها عوامل دیگری هم در اعتبار سایت برای موتور جستجو وجود دارند.
شبکه‌های اجتماعی (Social Networks)

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

회원로그인

회원가입

사이트 정보

회사명 : 회사명 / 대표 : 대표자명
주소 : OO도 OO시 OO구 OO동 123-45
사업자 등록번호 : 123-45-67890
전화 : 02-123-4567 팩스 : 02-123-4568
통신판매업신고번호 : 제 OO구 - 123호
개인정보관리책임자 : 정보책임자명

공지사항

  • 게시물이 없습니다.

접속자집계

오늘
2,779
어제
3,364
최대
3,794
전체
120,317
Copyright © 소유하신 도메인. All rights reserved.